Публикувано от Валентин Петлов on четвъртък, септември 18, 2008
Етикети:

Вчера час преди да тръгна към влака се чудех как и какво да напиша за Dj Tiësto ... Как да анонсирам това, което щеше да се случи същата вечер?? Аз самият не знаех какво ме очаква и много пъти писах и търках редовете и накрая казах "майната му, тръгвам!" .... Не беше важно да описвам нещо, което не знаех (не познавах)... Пътя до София беше дълъг и изпълнен с много емоции, но за това ще разказвам друг път, ако желаете...

ВАЖНОТО Е ЧЕ Tiësto НИ РАЗБИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Тоя пич е велик!! 4 часа не мръдна от пулта и ни разби с култовите си парчета "Adagio for strings", "Break my fall", "Dance 4 life" , " Just be", "Elektra" * и още много, многооооооо!!! Познати и непознати парчета - това нямаше никакво значение!! Важното беше, че човека просто ни размаза!!

Светлинните и визуалните ефекти бяха на много високо ниво!! В сайта на ticketpro пишеше, че ще се използват уникални и невиждани досега в България ефекти и може би бяха прави! Ще видите на снимките за какво става дума и все пак ... Трябваше да сте там, за да усетите какво е наистина!

Ако трябва да съм честен подготовката куцаше... Залата не беше отоплена, макар че на нас не ни пукаше, тъй като от ДАНЦАНЕ, рийш, се загряхме и хич не ни пукаше за студа! Просто ръцете бяха високо вдигнати и се кефехме на музиката!!
Също така прецакани останаха хората, които си купиха VIP билети, тъй като за тях бяха предназначени 2000те места за сядане, но нямаше толкова VIP-ове и поне 300-400 места стояха празни и можеше да седнеш когато и където пожелаеш, дори и да си без VIP билет, но малко бяха седналите хора!

Озвучението - за мен беше идеално!! Макар че на моменти вокалите се губеха от силният бас и т.н, но според други, дето повече разбират, е имало какво още да се желае относно озвучението...


Имаше моменти, в които Tiësto просто забавляваше публиката - на видео стената отзад се изписваха следните 3 реда един след друг :

SOFIA

LET ME HEAR YOU

MAKE SOME NOISE


И публиката просто откачаше...
По едно време пича спря музиката, спря и ефектите, НО остана на пулта!! Почнахме да викаме "WE WANT MORE!" .. Викахме 1 минута и Tiësto се усмихна и пак пусна музиката... Абе беше много голямо шоу!! Беше уникално!! Беше едно страхотно преживяване!! И накрая, след 4 часа музика, пича си свали слушалките, откачи ги, разписа се и ги хвърли в публиката!! Някакво момче ги хвана - жив и здрав и със здраве да си ги ползва ;)))) След като хвърли слушалките се поклони и си тръгна, а ние пляскахме и викахме "TIESTO, TIESTO" .....

След това почна after party с някаква DJ-ка, но тя пускаше house, а мен тая музика не ме вълнува..
Най-кофти частта беше подгрявката - подгряваха Trancer с House музика... А още по-тъпото беше, че публиката се разцепваше на хауса ... Ако бях на Тиесто щях да го приема като лична обида!
Обаче си изкарахме много готино и всичко беше окей... Много беше готино!! Ще ми се в близките години пак да дойде :)


Снимки, видео, както и по-подробно ревю очаквайте в единственият БЪЛГАРСКИ ТРАНС БЛОГ Trance Emotion


Tiësto е номер 1... Дано в близките години пак да дойде!!

* Явно яко съм бил трансиран все още... Объркал съм името на парчето :D




Първия Български Бутон за споделяне



1 коментара:

Bla каза...

Яко. Трябваше да attend-на значи...